Friss Hírek

Tegyen Otthona Tűzbiztonságáért!

Fókuszban a Kecskeméti Katasztrófavédelmi Kirendeltség

Elektromosság

Szakmai tapasztalat alapján a lakóépületekben keletkező tűzesetek egyik fő felelőse az elektromos energia helytelen használata.

Mit tehetünk ellene?

Az ingatlan elektromos hálózatát szükség esetén vizsgáltassa felül, azt csak szakember végezze.

Ne terhelje túl a rendszert (pl.: hosszabbítóba, ne csatlakoztasson másik hosszabbítót).

Műszaki cikkeket csak megbízható forrásból vásároljon.

Hibás, sérült berendezést ne használjon.

Ne hagyjon felügyelet nélkül, hőt termelő elektromos berendezést.

Abban az esetben ha tűz üt ki, ne feledkezzen meg az áramtalanításról.

2019.01.22.

 

 

Statisztika

Látogatók
733
Cikkek
36
Webcímek
9

EU

 

 

 

Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről!

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: Eüsz tv.) 9. § (1) aa) pontja alapján a gazdálkodó szervezetek számára 2018. január 1-jétől kötelező az elektronikus ügyintézés.
Az azonosítás törvényi kötelezettsége miatt az elektronikus ügyintézés csak Ügyfélkapun, vagy Cégkapun keresztül történhet.

Az Önkormányzati Hivatali Portál (továbbiakban: Portál) az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne, melynek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

Az Eüsz tv. alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezettektől 2018. január 1-jét követően papír alapon nem áll módunkban ügyinditó dokumentumot befogadni.

Az Önkormányzati Hivatali Portál magánszemélyek részére is elérhető.

A portál szolgáltatásai:
- Ügyindítás: Az önkormányzat által közzé tett űrlapok segítségével vagy e-Papír szolgáltatással.
-  Ügykövetés: Lehetőség van elektronikusan indított ügyek státuszát nyomon követni.
- Adóegyenleg lekérdezés: Helyi adóhatósághoz kapcsolódó szolgáltatás, azok számára, akik szerepelnek a helyi adóhatósági nyilvántartó rendszerben.

Amennyiben a portálon rendelkezésre álló nyomtatványok között nem található olyan űrlap, amely a kívánt ügyintézéshez szükséges, úgy egy másik elektronikus felülettel, az E-Papír szolgáltatás segítségével (csatolva a pdf formátumú űrlapot, nyomtatványt) bármilyen kérelem elektronikusan elindítható.

Az E-Papír szolgáltatás igénybevétele is Ügyfélkapus regisztrációhoz és bejelentkezéshez kötött szolgáltatás. Az E-Papír szolgáltatás érhető el. (https://epapir.gov.hu/)

2018.05.09