Friss Hírek

 Tegyen Otthona Tűzbiztonságáért!

 

A kertimunka során a tűzgyújtás szabályait minden esetben be kell tartani.

 

Egy balul sikerült tűzgyújtással nemcsak magunkat, hanem a szomszédainkat is veszélyeztetjük.

 

Milyen szabályokat kell betartani:

 

  • belterületen csak az önkormányzati rendelet által meghatározottak szerint;
  • külterületen csak a tűzvédelmi hatóság engedélyével lehet növényi hulladékot elégetni;
  • egyéb hulladék, szemét égetése TILOS;
  • tűzgyújtási tilalom idején ne végezzünk égetést;
  • az égetés alatt mindig tartsunk készenlétben elegendő oltóeszközt, gondoljunk a biztonságra (tűzoltó készülék, lapát, víz, esetleg védőszántás, …);
  • figyeljünk a széljárásra, időjárási jelenségekre;
  • SOHA ne hagyjuk felügyelet nélkül a tüzet;
  • amennyiben el szabadult a tűz, először a tűzoltókat értesítsük (112, 105)
  • az égetés befejeztével alaposan győződjünk meg, hogy a tűz kialudt és nem fog visszagyulladni.

Kecskemét Hivatásos Tűzoltóparancsnoksága

 

 

JELENTKEZZ HIVATÁSOS TŰZOLTÓNAK!

Bővebben...

 

Tájékoztatás részszámla megküldési gyakoriság változásról

A BÁCSVÍZ Zrt. víz- és csatornadíj részszámla küldési gyakorlata 2021. áprilisától kezdődően megváltozik a Kecskeméti üzemmérnökség területén.

A korábban megszokott havi gyakoriságú számla kiállítás helyett kéthavonta készítjük el a részszámlákat ügyfeleink részére az alábbi települések esetében:

Kecskemét, Ballószög, Helvécia, Kerekegyháza, Kunbaracs, Fülöpháza, Izsák, Ágasegyháza, Orgovány, Városföld, Fülöpszállás, Tabdi.

Fentiek miatt a változásban érintett területek esetében a díjak fizetése is kéthavonta lesz esedékes.

A változást a társaság működési területén folyamatosan vezetjük be, ügyfeleinket számlához csatolt levélben külön értesítjük a számlakiállítási gyakorlat módosítását megelőzően.

 

BÁCSVÍZ Zrt.

 

Tisztelt Adózóink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. január 1-jétől a gépjárműadóval kapcsolatos adóhatósági feladatokat az állami adóhatóság, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) látja el.

 

A NAV minden érintettnek határozatot küld a fizetendő adóról, az aktuális fizetési határidőkről és az új gépjárműadó-bevételi számláról. 

2021-ben az első részletet a megszokottól eltérően április 15-ig kell megfizetni

A 2021. január 1-jét megelőző időszakra eső gépjárműadó ügyekben (a 2020. december 31-ig keletkezett, változott vagy megszűnt adókötelezettséggel kapcsolatos ügyintézéssel, ezen időszak adójának beszedésével, végrehajtásával, erre az időszakra vonatkozó ellenőrzés és szankciók megállapításával) az adóhatósági feladatokat továbbra is Ágasegyháza Község Önkormányzat Adóhatósága látja el.

 

A 2020. december 31-ig fennálló gépjárműadó tartozásokat továbbra is az önkormányzati adóhatóság 11732002-15338174-08970000 számú gépjárműadó számlájára kell megfizetni.

 

Ágasegyháza Község Önkormányzat

Polgármesteri Hivatala

 

Statisztika

Látogatók
901
Cikkek
40
Webcímek
9

EU

 

 

 

 

 

 

Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről!

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: Eüsz tv.) 9. § (1) aa) pontja alapján a gazdálkodó szervezetek számára 2018. január 1-jétől kötelező az elektronikus ügyintézés.
Az azonosítás törvényi kötelezettsége miatt az elektronikus ügyintézés csak Ügyfélkapun, vagy Cégkapun keresztül történhet.

Az Önkormányzati Hivatali Portál (továbbiakban: Portál) az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne, melynek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

Az Eüsz tv. alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezettektől 2018. január 1-jét követően papír alapon nem áll módunkban ügyinditó dokumentumot befogadni.

Az Önkormányzati Hivatali Portál magánszemélyek részére is elérhető.

A portál szolgáltatásai:
- Ügyindítás: Az önkormányzat által közzé tett űrlapok segítségével vagy e-Papír szolgáltatással.
-  Ügykövetés: Lehetőség van elektronikusan indított ügyek státuszát nyomon követni.
- Adóegyenleg lekérdezés: Helyi adóhatósághoz kapcsolódó szolgáltatás, azok számára, akik szerepelnek a helyi adóhatósági nyilvántartó rendszerben.

Amennyiben a portálon rendelkezésre álló nyomtatványok között nem található olyan űrlap, amely a kívánt ügyintézéshez szükséges, úgy egy másik elektronikus felülettel, az E-Papír szolgáltatás segítségével (csatolva a pdf formátumú űrlapot, nyomtatványt) bármilyen kérelem elektronikusan elindítható.

Az E-Papír szolgáltatás igénybevétele is Ügyfélkapus regisztrációhoz és bejelentkezéshez kötött szolgáltatás. Az E-Papír szolgáltatás érhető el. (https://epapir.gov.hu/)

2018.05.09